Feilmelding

Kundesentral

I tilfelle en feilsituasjon skulle oppstå, er det greit å kjenne til ansvarsforholdet vedrørende fjernvarmen og kundesentralen din.

Statkraft Varme er ansvarlig for å skaffe varmt vann frem til grunnmuren  (helt konkret, fram til stoppekranen på innsiden). Alt som skjer på innsiden og med kundesentralen er kunden sitt ansvar. Da anbefaler vi at du kontakter en rørlegger som har kompetanse på fjernvarme.

Her er noen kjennetegn som kan hjelpe deg å avgjøre hvor ansvaret ligger:

Tegn på at Statkraft Varme er ansvarlig:

  • Både varmtvann og varme er borte. (hvis vannet ditt varmes av fjernvarme)
  • Eventuelle naboer i samme bygning har samme problem.
  • Temperatur inn (på kundesentralen) er lavere enn normalt
  • Tur- og returtrykk er likt.

Kontakt oss gjerne på tlf: 02450

Les våre "Tips og Råd", her finner du mer informasjon om hvordan du feilsøker.