Statkraft Varme

Teknisk bistand
Har du tekniske spørsmål, vil vår kundeservice eller annet teknisk personell prøve å hjelpe deg så langt som mulig over telefon.
- Mistanke om feil på varmeleveransen
Vi sjekker at vår produksjon og nettet i det aktuelle området fungerer som det skal. - Mistanke om feil på ditt lokale varmeanlegg
Teknisk bistand ut over det som kan løses over telefon, vil sannsynligvis kreve en nærmere analyse i form av teknisk kontroll. Dette er utenfor Statkrafts ansvarsområde og utføres normalt av rørlegger. I noen byer tar vi denne type oppdrag hvis vi har kapasitet. Dette vil bli fakturert etter medgått tid med en fast timepris. - Rådgiving
Vi gir gjerne råd om valg av teknisk løsning for nybygg eller rehabilitering.

Hvem har ansvaret?
Skulle en feilsituasjon oppstå, er det greit å kjenne til ansvarsforholdet rundt fjernvarmen og kundesentralen din. Statkraft er ansvarlig for å levere varme frem til grunnmuren. Resten av anlegget in...
Les mer

Tips og råd
Her finner du generell informasjon om drift av varmeanlegg og hjelp til feilsøking.
Les mer
